neděle 2. srpna 2009

Akvarijní rostliny zdarma II.

Pokud by někdo z Prahy měl zájem o přebytky rostlin, jsou zase k mání a mám připravenou další várku ihned k odběru. Opět pěkný kousek kapradiny Ceratopteris thalictroides, dále pár kousků Rotala rotundifolia, Limnophila sessiliflora, Sagittaria subulata, něco málo Ludwigia repens. Pište do komentářů nebo na akvarostliny@seznam.cz. Rostliny se vám jistě dobře uchytí.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj jsem z Kralup a mel bych zajem o nekolik rostlinek klidne i vice vcera jsem si poridil tak trochu vetsi akvarko nez jsem mel doposud a tech par rostlinek co mam to opravdu nevyplni :P tak jestli muzes napsat na rastaman89@seznam.cz nejak se domluvime diky.

VS řekl(a)...

Rostlinky již předány.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, jsem z Prahy 6 a jestli máš zase rostlinky, ráda se o ně dále postarám. Zavedla jsem další akvárko a další rostliny by byly velkám přínosem.
Předem díky.
Mail:
eva.mendlova@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Přeji hezký den,
jsem začínající akvarista a měl bych zájem o pár odolných rostlinek. Bydlím u Prahy a mohu se zastavit osobně. Uvítal bych i pár zkušeností a rad.Předem děkuji za info.
jiri.segl@seznam.cz

VS řekl(a)...

Ahoj,

včera jsem předal další várku, ale jistě zase budou, některé druhy jsou poměrně často, ale nevím, zda se pro ně vyplatí jezdit, je lepší si počkat na větší počet kusů a druhů. Teď jsem měl v nabídce i anubias, ale ten dávám tak jednou za půl roku, jinak běžně dostupná je Rotala rotundifolia a Limnophila sessiliflora.
Pokud jde o rady, nejsem sice odborník přes pěstování rostlin, ale zkušenosti a poznatky rád předám, stačí se zeptat. Velmi úspěšně jsem také zlikvidoval ruduchu a vousatou řasu, jednu dobu mi tahle řasa napadala i mladé vrcholky rostlin a měl jsem pocit, že brzy o všechny přijdu. Pár známých osvědčených zásahů vše brzy vyřešilo.
Tak hodně úspěchů ve vašich akváriích!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, v lednu chystam zarizovat nove akvarko, tak bych mel zajem, pokud neco bude ...
jardax AT swamp.cz